Pembelerle İlk Tanışman

Pembelerle ilk tanışmam Şubat 2010 da oldu. Tohumlar, Sakarya Yanıkköyü Kenan Ataç bahçesinden 2009 yılı mahsulü. Tohumlar Sn.Ahmet Ergün tarafından gönderildi. Kendilerine sonsuz teşekkürler. Tohumları aldığımda çok heyecanlıydım. O kadar ki; ekmeye bile korktum. Nihayet 03 Mart 2010'da büyük bir dikkatle tohumları toprakla buluşturdum. Her gün merakla ne olacaklarını bekledim. Bir ara ümidimi bile kestim. 27 Mart 2010 sabahı tohumlarıma bakmaya gittiğimde kocaman bir çığlık atmışım. Çimlenmişlerdi. Ve 4 Nisan'da yapraklanmaya başladılar. 9 Nisan'da ilk şaşırtmayı yaptım. Resimlerde göreceğiniz gibi o muhteşem pembeyi yemek mümkün oldu. 2011 yılında daha bilinçli ve daha deneyimli olarak tohumları ekip ürün almak dileği ile tüm PDA dostlarıma bol ürünlü günler dilerim.









06 Ağustos 2010 Küflenen yapraklar temizlendi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder